الخميس، أكتوبر 01، 2009

زهور تفتح




على اسم ستنا سموني


مريم انا وانتوا مش حتعرفوني


اخويا ذياد وانا اخت القمر


حلوه وأمورة وكمان طعمه وسمورة


مريم انا وجيت ازور رسولي


حباه وعشقاه ذي عيوني


لكم مني سلام من امام المقام
وهديتي ليكم كلمات ليلي


وهي بتغني لحبيبي


********** ****


الله .. الله .. الله ... الله


يارايحين للنبي الغالي .. هنيالكم وعقبالي


يارايحين للنبي الغالي .. هنيالكم وعقبالي


الله .. الله .. الله .. الله


ياريتني كنت وياكم .. واروح للهدىوأزوره


و أبوس من شوقي شباكه .. و قلبي يتملى بنوره


و احج و أطوف سبع مرات ..و ألبي و أشوف منى و عرفات


و أقول ربي كتبها لي .. يا رايحين للنبي الغالي


الله .. الله ... الله .. الله


***


بص ع الصورة وأكيد ح تعرفوني


عشان انا مريم الأمورة
حلوه وكمان سموره


***









ج





























































































ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شارك برأيك